BIST 100 9.451 DOLAR 34,55 EURO 35,99 ALTIN 2.999,58
17° İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • İçel
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

TÜİK açıkladı: Tüketici güven endeksinde sınırlı yukarı hareket

TÜİK açıkladı: Tüketici güven endeksinde sınırlı yukarı hareket

TÜİK verilerine göre, tüketici güven endeksi, eylül ayında bir önceki aya göre yüzde 0,3 oranında artarak 72,4 değerini aldı.

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 2022 Eylül’e ilişkin Tüketici Güven Endeksini açıkladı.

Buna göre, mevsim etkilerinden arındırılmış tüketici güven endeksi, eylül ayında bir önceki aya göre yüzde 0,3 oranında arttı; ağustos ayında 72,2 olan endeks, eylül ayında 72,4 oldu.

TÜİK açıkladı: Tüketici güven endeksinde sınırlı yukarı hareket - Resim : 1

Kaynak: TÜİK

HANENİN MADDİ DURUM BEKLENTİSİNDE DÜŞÜŞ

Tüketici güven endeksini oluşturan alt endekslerden ‘mevcut dönemde hanenin maddi durumu beklentisi’ eylülde bir önceki aya göre yüzde 1,5 düşüşle 53 değerine geriledi.

Aynı dönemde ‘gelecek 12 aylık dönemde hanenin maddi durum beklentisi’ yüzde 1,1 düşüşle 71,4 değerini aldı.

‘Gelecek 12 aylık dönemde genel ekonomik durum beklentisi’ yüzde 1,6 artışla 74 değerine çıkarken; ‘gelecek 12 aylık dönemde dayanıklı tüketim mallarına harcama yapma düşüncesi’ ise yüzde 1,3 artışla 91 değerine yükseldi.