BIST 100 9.357 DOLAR 34,58 EURO 36,30 ALTIN 2.993,64
11° İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • İçel
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

Lassa'dan trafik güvenliği için farkındalık kampanyası

Lassa'dan trafik güvenliği için farkındalık kampanyası

Sürücülere yaya geçidinde durma konusunda hatırlatmada bulunan Lassa, Türkiye’deki tüm sürücüleri yaya geçitlerinde “sağlam durmaya” davet eden bir kampanyaya imza attı.

Lastik sektöründe hizmet veren Brisa, Lassa markasıyla, yaya geçitlerinde trafik güvenliğini sahiplendiği, tüm sürücüleri topluma değer katmaya ve yayaların güvenliğini sağlama almaya davet ettiği yeni bir farkındalık kampanyasına imza attı.

Türkiye'de 2022 yılında ölümlü yaralanmalı trafik kazasına neden olan toplam 235 bin 176 kusura bakıldığında kusurların %86,8'inin sürücü, %9,5'inin yaya, %2,1'inin taşıt, %1,2'sinin yolcu ve %0,4'ünün yol kaynaklı olduğu görüldü.1 Karayolları Genel Müdürlüğü’nün paylaştığı verilere göre, 2022 yılı içinde gerçekleşen 197 bin 261 kazanın 34 bin 466’sı yayaya çarpma şeklinde gerçekti. %17,47 oranıyla, yayaya çarpma en yaygın ikinci kaza türü olarak yer alıyor.

Lassa da yeni farkındalık kampanyası ile sürücülerin yaya geçitlerinde durma sorumluluğuna dikkat çekiyor. Yaya geçidi kullanımı ve trafik kurallarına uymanın önemi hakkında farkındalık oluşturarak bu verileri önemli ölçüde azaltılabileceğine inanan ve trafikteki güvenlik için araç sahiplerini yaya geçitlerinde durmaya davet eden Lassa “Yaya Geçitlerinde Sağlam Duruyoruz” sloganı ile harekete geçiyor, “yaya geçitlerinde herkesi sağlam durmaya davet ediyoruz” diyerek bu güçlü duruşunun da altını çiziyor.

Brisa Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı Evren Güzel Lassa markasıyla aldıkları sorumluluğun büyük olduğunun altını çizerek; "Türkiye’nin lider markası olarak, her zaman öncü duruşumuzun beraberinde gelen sorumlulukların bilinciyle hareket ettik. Trafikteki herkesin güvenliğini eşit derecede önemsedik. Bugün, trafikteki güvenliğimiz için sağlam duruşumuzu yaya geçitlerine taşıyoruz. Genel müdürlükten fabrikalarımıza kadar, bugün sayısı 3 bini geçen çalışma arkadaşımızla ve tüm Türkiye’ye yayılmış geniş bayi ağımızla kampanyamızın etki alanını genişletiyoruz. Yaya geçitlerinde ‘sağlam durma’ konusunda çevremizdekilere hatırlatmalarda bulunuyor, yeni filmimizle de sürücülere bu konuda çağrıda bulunuyoruz. Türkiye’nin Lassa’sı olarak, gündelik hayatımızda hepimizin sık sık kullandığı yaya geçitlerinde trafik güvenliğini sahipleniyor olmaktan büyük gurur duyuyoruz” dedi.

Lassa, kampanyanın bir ayağı olarak Brisa’nın faaliyet gösterdiği çalışma lokasyonlarına yaya geçitleri ve uyarılar yerleştirerek tüm çalışanlarının da farkındalığını artırmayı hedefliyor.

Kampanyanın filmi:

Brisa’nın temelleri, Sabancı Holding ve ortaklarının girişimiyle 1974 yılında kurulan Lassa ile atılmıştır. Lastik sektöründe dünyada yaşanan gelişmelere paralel olarak; 1988 yılında Sabancı Topluluğu ile Dünyanın en büyük lastik üreticisi Bridgestone Corporation arasında gerçekleşen ortaklık sonucunda, Brisa bugünkü adını almıştır. Türkiye lastik pazarı lideridir.

Brisa Kocaeli Üretim tesisleri dünyanın tek çatı altındaki en büyük lastik fabrikalarından biridir. Aksaray fabrikası ise sektörün ilk akıllı uygulamalarla donatılmış fabrikasıdır. Bu fabrikalarında ürettiği Lassa markalı ürünler, bugün 80’i aşkın ülkede 80 distribütörü, 610 tabelalı mağazası ile dünyada ara. Sahipleriyle buluşmaktadır.

Türk ekonomisine olduğu kadar ülkenin toplumsal gelişimine de önem veren Brisa, sürdürülebilirlik faaliyetlerini Birleşmiş Milletlerin Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarına katkı sağlayan şekilde ele almaktadır. Biyoçeşitliliğe katkıda bulunduğu “Turnalar Hep Uçsun”, eğitime katkısını ortaya koyduğu “Brisa Akademi” ve “Brisa Mensupları Öğrenimi Destekleme Derneği”, kültürel bir değer olan “Brisa Müze” ön plana çıkan değerleridir. Şirket, CDP Türkiye’de “İklim Değişikliği” ve “Su Güvenliği” Liderleri arasında olup, “Tedarikçi İlişkileri Derecelendirmesi”nde global liderler listesindedir. 2030’da doğrudan emisyonlarını %56 azaltmayı, 2050’de ise net sıfır emisyon hedefini açıklayan Brisa, 1,5 derece senaryosuna göre hazırladığı uzun vadeli emisyon azaltım hedefleri, Bilimsel Temelli Hedefler Girişimi (Science Based Targets Initiative) tarafından onaylanan ilk şirket olmuştur.

Brisa, Bridgestone, Lassa, Dayton, Kinesis, Firestone lastik markaları, Bandag kaplama markası, ana markaları ile beraber Lastiğim, Otopratik ve Propratik hizmet noktaları, Lastik.com.tr internet satış sitesi, ticari araç filolarına yerinde bakım sağlayan Mobilfix mobil bakım servisi ve Profleet hizmet paketi, Probox mobil satış ve hizmet noktası ve Lastik Oteli lastik saklama hizmetiyle Türkiye ekonomisi ve gelişimine katkı sunmaktadır. Şirket sürdürülebilir mobilite odak alanında, Arvento Mobil Sistemler ile, lastik, servis ve telematik iş kollarını bir araya getirerek, filo müşterilerine değer katmak için çalışmaktadır.