Garanti Bankası’nın İstanbul’daki en büyük kurumsal şubelerinden biri olan İstinye Park şubesinde büyük kaos yaşanıyor.
NUMARATÖRLER ÇALIŞMIYOR
İki gündür şube içerisinde bulunan numaratörlerin ve elektronik teçhizatın çalışmaması nedeniyle şubede uzun kuyruklar oluşuyor. Sıraları düzenlemekle görevli sadece 1 güvenlik görevlisi çalıştırılması nedeniyle müşteriler, işlerini halledemeden bankadan geri dönüyorlar.
MÜŞTERİLERE KABA VE NEZAKETSİZ DAVRANIYORLAR
İşlemleri ertelemek istemeyen müşteriler ise banka personeline soru sordukları zaman olumsuz yanıtlar aldıkları için şube içerisinde tansiyon yükseliyor. Bununla birlikte müşterilere kaba ve nezaketsiz davranışlar sergileyen banka personeli ile müşteriler arasında sert tartışmalar yaşanıyor.
Konuyla ilgili tepkilerini dile getiren müşteriler, bu kadar büyük kurumsal bir şubenin, bu kadar amatörce davranmasını anlayamadıklarını söylüyorlar. Mağdur müşteriler aynı zamanda söz konusu arıza yüzünden birçok şirket işlemlerinin ertelenmesinden dolayı büyük maddi zararlar yaşadıklarını da belirtiyorlar.
SOSYAL MEDYADA BÜYÜK TEPKİ
İki gündür süren arızalarla ilgili herhangi bir işlemin yapılmaması ve sürecin bu şekilde devam ettirilmesi, sosyal medya kullanıcılarından da büyük tepkiler almaya devam ediyor.