Qdms entegre yönetim sistemi tüm iş süreçlerinde kullanılması gereken hem dökümanları saklamak hem de bunları güvenli bir şekilde saklandığı elektronik ortamdan bulmak için hazırlanmış bir entegre sistemdir. Dokümanlarınızı bu sistem sayesinde kolayca yönetebilir, kontrollü bir şekilde saklayabilirsiniz.
Qdms Döküman Yönetim Sistemi
Qdms entegre yönetim sistemi sayesinde işletmede personelin zamanını alan; kontrol, okuma, takip, gibi zaman alıcı işlevler sorun olmaktan çıkar. Ayrıca işletmede sürekli problem yaratan iş sorunları da DİF modülü ile kalıcı bir şekilde çözümlenir. Tüm dokümanlarınızı günün her anında son derece uygun ve başarılı bir şekilde qdms içerisinde yönetebilir veya eklemeler yapabilirsiniz. Ayrıca bu sistem firmada kullanılan her çeşit dosya formatı ile uyumlu olmaktadır.
Qdms Döküman Yönetim Sistemi İşlevleri
Şirketlerde kullanılan qdms döküman yönetim sistemi genel anlamda baktığımız zaman hem işletme için hem de personel için çok farklı iş süreçleri sunan bir sistemdir. Bu sistem;
Döküman Yönetimi
Denetim Yönetimi
Aksiyon Yönetimi
Anket Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Öneri Yönetimi
İş sağlığı Ve güvenliği
DİF
gibi farklı modüllerle çok büyük hizmetler sunmaktadır. Tüm bu modüllerin kendine ait özellikleri ve faydaları bulunmaktadır.
Qdms Döküman Yönetim Sistemi İşleyişi
Döküman sorgulama
Dökümanların kontrol ve onaylama işlemlerini yapmak.
Dif talepleri yapmak ve Dif açma işlemlerini yapmak.
Müşteri Şikayetlerini açma, görüntüleme işlemlerini yapmak.
Denetimleri çok seri bir şekilde gerçekleştirme.
Anketleri doldurma ve de görüntüleme yapmak.
Öneri tanımlama işlemini yapmak ve görüntülenmek.
Aksiyon planlaması yapmak.
Risk tanımlamasını yapmak ve risk onayı almak ve risk kayıtlarını görmek.
Onay işlemlerini gerçekleştirmek.
Qdms Döküman Yönetim Sistemi Faydaları
Döküman yönetim sistemi sayesinde firma hem iş akışında hem de sistemsel gelişmeden son derece başarılı bir yol izlemeye başlar. Sistemsel olarak yapılan bu gelişmeler firmanın iş verimliğini arttırır ve kontrollü bir iş süreç geçirmesini sağlar. Her departmana uygun modülleri ile firmanın iş yükünü azaltır. Personel verimliliği, bilgi birikimi ve motivasyonu artar. Müşterilerden, tedarikçiden ve çalışanlardan gelen önerilerin dijital yönetimini gerçekleştirir. Firmanın tüm risk kontrollerini yapar ve en uygun çözümü sağlar.