BIST 100 8.715 DOLAR 34,26 EURO 37,01 ALTIN 2.998,42
13° İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • İçel
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

Diyanet'in tepki çeken 'kamu spotları'nın altından vurgun çıktı

Diyanet'in tepki çeken 'kamu spotları'nın altından vurgun çıktı

Diyanet İşleri Başkanlığı resmi sosyal medya hesabından paylaştığı kamu spotu büyük tartışma çıkarmıştı. Sadece 2 video için 295 bin TL ödendiği iddia edildi. Armağan Çağlayan tepki gösterdi.

Kamus spotunda kadınları aşağıladığı eleştirileri getirilen Diyanet’in söz konusu video için “Mois İletişim Ve Etkinlik Yönetimi Reklam Tanıtım Organizasyon Danışmanlık Şirketi”ne 295 bin TL ödemesi büyük tepki çekti.

Prodükter Armağan Çağlayan da verilen paraya ilginç bir tepki gösterdi.

Twitter adresinden paylaşım yapan Çağlayan, “Diyanet 60 saniyelik kamu spotu için 295.000 TL Ödemiş. Hangi prodüksiyon şirketi çektiyse büyük kazıklamış diyaneti. Gördüğüm filmin maliyeti, 20.000 ile 25.000 arasında değişir. Eksiği vardır fazlası yoktur!” ifadelerini kullandı.