Gündem Bilim Teknoloji Spor Dünya Ekonomi Siyaset Sağlık Eğitim Kültür Sanat Magazin Yaşam Reklam Künye Gizlilik Sözleşmesi İletişim
Yazılım ve Tasarım: Bilgin Pro © 2024KRT TV Tüm Hakları Saklıdır

Dijitalleşen Spor Kulübü: Orduspor

Son zamanlarda üst üste yaşadığı şampiyonluklarla adından söz ettiren Orduspor, şu anda 3. Lig’de olmasına rağmen sosyal medyasını Süper Lig’deki kulüpler gibi kullanıyor.

1967 yılında kurulan ruhu bugünlere ulaştıran ve yaşatan kulüp adından oldukça söz ettirecek gibi görünüyor.

Lig’de henüz yenilgiyle tanışmayan Orduspor’un başında Telat Özden var. Kurduğu kadro ve başarılı çizgisiyle adından oldukça söz ettiren Özden’in hedefi şampiyonluk.

Kadrosunda oldukça tecrübeli futbolcuları bulunduran ekip, bundan önceki sezonlarda da 2 yıl üst üste şampiyonluk yaşayarak Amatör Lig’den Profesyonel Lig’e kadar yükseldi.

Orduspor’un logosundan, sosyal medya yönetimine, internet sitesinden taraftarlarla yaptıkları challengelara, deplasman hikayelerinden, şehirle bütünleşmek adına dijital yolculukta büyük yol kat eden kulüp, Türkiye’de çok nadir kullanılan güncel bilgilerin paylaşımı konusunda ön safta yer alıyor.

Facebook, Instagram, Twitter ve Youtube hesaplarında “@orduspor” kullanıcı adını kullanan kulüpte karşılaşma detayları anlık paylaşılıyor. Resmi sitelerinde ( www.orduspor.org.tr ) yer alan bilgiye göre kulüp 9 Ekim itibari ile Üniversiteli Ordusporlular’a da burs imkanı veriyor.

Orduspor Store için geri sayım…

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, taraftarlar hem internet siteleri üzerinden hem de Instagram sayfaları olan https://instagram.com/orduspor üzerinden taraftar ürünlerini satın alabilecek.

kadınından çocuğuna her kesimin aidiyet hissedebileceği taraftar toplulukları oluşturmak, öncelikli hedeflerimiz arasında."

İlginizi Çekebilir
SONRAKİ HABER