BIST 100 9.368 DOLAR 34,53 EURO 36,19 ALTIN 2.980,09
6° İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • İçel
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

Akbank'tan 'teknik arıza' açıklaması

Akbank'tan 'teknik arıza' açıklaması

Akbank müşterileri kredi kartlarından taksitlerinin iki kez çekilmesi üzerine kart kullanıcıları sorunu sosyal medya gündemine taşıdı. Akbank’tan yapılan açıklamada teknik aksaklığın en kısa sürede giderilmesi için çalışıldığı belirtildi.

Akbank’ın mobil ve internet bankacılığı hizmetlerinde sabah saatlerinden itibaren teknik arıza yaşanmaya başladı. Bankaya ait kredi kartı kullananan müşteriler büyük bir paniğe kapıldı. Akbank müşterileri, kredi kartı işlemlerinde taksitlerin iki kez çekilmesi gibi teknik bir arızayla karşı karşıya kaldıklarını sosyal medyadan gündeme getirdi.

Kredi kartı kullanıcıları Akbank kartlarıyla yaptıkları harcamaların ekstreye iki kez yansıması üzerine şikayetlerini dile getirdi. Bazı müşteriler ise bankanın müşteri hizmetleri numarasına ulaşılamadığını belirtti.

Bir müşteriye ait 'hesap harcamaları' görüntüsü:

Akbank'tan 'teknik arıza' açıklaması - Resim : 1

Akbank yaşanan bu soruna ilişkin yaptığı yazılı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

“Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz.”

Akbank'tan 'teknik arıza' açıklaması - Resim : 2