Gündem Bilim Teknoloji Spor Dünya Ekonomi Siyaset Sağlık Eğitim Kültür Sanat Magazin Yaşam Reklam Künye Gizlilik Sözleşmesi İletişim
Yazılım ve Tasarım: Bilgin Pro © 2024KRT TV Tüm Hakları Saklıdır

Ak trollerin kara propagandasına tokat gibi cevaplar

İBB'ye bağlı İGDAŞ'ın KRT'deki hava durumuna sponsor olması ak trollerin kara propagandasına dönüştü. Gazeteci, KRT Genel Müdürü Adnan Bulut ak trollerin kara propagandasını çürüttü, tokat gibi bir ceva verdi. Bulut, "Faturalı 3 kuruş reklamımız sizin havuza hortumladığınızın yanında bir damla kalır" dedi. Ak trollere bir yanıt da TELE 1 Genel Yayın Yönetmeni Merdan Yanardağ'dan geldi...

İBB'ye bağlı İGDAŞ'ın KRT ve TELE 1'deki hava durumuna sponsor olması ak trollerin kara propagandasına dönüştü. Gazeteci, KRT Genel Müdürü Adnan Bulut ak trollerin kara propagandasını çürüttü, tokat gibi bir ceva verdi. Bulut, "Faturalı 3 kuruş reklamımız sizin havuza hortumladığınızın yanında bir damla kalır" dedi.

Bulut Twitter hesabından açıklama yaptı. Bulut, AKP döneminde İBB'den akıtılan milyonları gözler önüne serdi. Bulut İGDAŞ'ın ilk sponsor olduğunu belirterek, "2017‐19 arasında havuz medyasının İBB'yi hortumladığı rakamlarla sabit. KRT Tv, İgdaş'tan ilk kez sponsorluk aldı diye kıyamet koparan yandaşlar aşağıdaki rakamlara bir baksın sonra konuşalım. Faturalı 3 kuruş reklamımız sizin havuza hortumladığınızın yanında bir damla kalır" dedi.

Bulut AKP döneminde İBB'den havuza akıtılan milyonlarla ilgili şu bilgileri paylaştı:


"VAR MISINIZ?"

Gazeteci Zafer Arapkirli de konu ile ilgili, "BAK YANDAŞ TROL

İBB'nin ilan vermesi "Para yardımı" ise...
Bir teklifim var:

18 senedir bütün kamu kurumlarının, yandaş şirketlerin ve AKP'li belediyelerin bütün kanallara verdiği ilanların toplam şeffaf bir dökümünü yapıp, aynı miktarda ilanı "EŞİT" paylaşalım.

Var mısınız?" diye sordu.

TELE 1 Genel Yayın Yönetmeni Merdan Yanardağ da Twitter hesabından şu açıklamayı yaptı:

AKP'nin trolleri TELE 1 ve KRT'ye saldırıyor.. Efendim İGDAŞ neden bu kanallara sponsor olmuş? Açıklayayım; İGDAŞ, TELE 1'in Hava Durumu bandına sponsor oldu, doğru. Çünkü TELE 1 Türkiye'nin en güvenilir kanallarından biri. Yani iyi bir PR çalışması yaptı. Üç kuruş paraya.

Para mı? Neredeyse bedava.. Günde 20 kez giren Hava durumu bandına ayda 12.500 TL.. Yaa.. Saniye fiyatı neredeyse 5 kuruş bile değil, evet evet 5 kuruş bile değil. Ne dersiniz? Yandaş kanallara verilen milyarlarca liralık kamu reklamları ile değişelim mi? Bırakın soytarılığı

Sponsorluk süresi de 3 ay.. Yıllardır devlet kasasından beslenen, iktidar aracılığıyla milletin parasını yağmalayan bu soytarıların, iktidarın gideceği anlaşılınca ezberleri bozuldu, saçmalamaya başladılar.. Hadi başka kapıya..

Düzeltiyorum, sponsorluk süresi 3 ay değil, 13 ay.. Bir ayı da tamamen ücretsiz..

Bu soytarılığın çok salakça ve komik bir yanı da var: Günde 20 kez TELE 1 ekranından Hava Durumu bandının önünde ve arkasında İGDAŞ'ın sponsorluğuna ilişkin "Sundu-Sunar" jeneriğini yayınlıyoruz. Bu süzme "zeki" troller, gizli bir anlaşma varmış gibi hava yaratıyorlar ya, bittim.

İzleyecisi ve okuru olmayan yandaş tv ve gazetelere milyarlarca liralık reklam veren kumu kuruluşlarını bu vesileyle uyarayım; ileride hesap veremezler. Halkın güven duyduğu ve en çok izlenen kanallarından biri olan TELE 1'e reklam vermek onlar için de doğru tercih olacaktır. :))

İlginizi Çekebilir
SONRAKİ HABER